środa, 6 czerwca 2012

Hej , niedługo będą wakacje wiec teraz troche sprawdzianów i nauki , no sami wiecie jak to jest pod koniec roku.
Za tydzień mam wycieczke na Mazury trzydniową i mnie nie będzie.Ok to były informacje teraz do rzeczy.
Widzę , że mało osób odwiedza mojego bloga , chociaż do tysia ca wejść juz nie wiele , więc zapraszam i pliss komentujcie i dołączcie do obserwatorów .
one direction sesja One Direction na okładce “Sunday Mirror’s Magazine”! (ZDJĘCIA)
Dodaj napis
bella thorne paznokcie Bella Thorne ma nowe paznokcie! Zapłaciła 600 złotych! (ZDJĘCIA)
Dodaj napis
selena gomez basia bikini Selena Gomez i Basia w bikini! (ZDJĘCIA)selena gomez dream out loud Selena Gomez na planie sesji do Dream Out Loud! (ZDJĘCIA)Naszła mnie ochota by pokazać wam nowiutkie fotki gwiazd w super ciuchach. Są to zdjęcia z imprez, sesji czy po prostu takie swoje , a więc macie tu fotki i pliss komentujcie bardzo mi na tym zależy ;) bella thorne zdjecia1 Bella Thorne lansuje się w Los Angeles! (NOWE ZDJĘCIA)Cody Simpson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz